Младен Борисов – София

Младен има 14-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и изграждането на онлайн общности. Бил е част от повече от 100 успешни дигитални кампании – за уеб, социални мрежи и мобилни устройства, за брандове като Milka, Danone, Nestle, Carlsberg, Reebok, BNP и други.
В момента Младен е head of Digital Marketing на ARC Academy.

Ментор в София.

 

Сподели един твой провал и на какво те научи.

Първият ми сериозен провал беше с първата компания/стартъп в която участвах. 5 години постоянно проваляне. Това ми помогна да бъда много по успешен, когато се присъединих към екипа на ARC Academy.

Кой или какво те вдъхновява и те е вдъхновявало за бизнес начинанията ти досега?

Винаги съм се вдъхновявал от хората, с които работя. Уча нови неща и това помага за професионалното ми израстване.

Какво е необходимо за успешното реализиране на добрите идеи?

Постоянство, критично мислене, бързи реакции, много много енергия и любов към това, с което си решил да се занимаваш. И късмет.

Кое е най-важното умение, което искаш да предадеш на Тийноваторите?

Да намерят начина да правят това, което наистина искат да правят.

Кое умение ти се иска да се преподаваше в училище, когато беше ученик?

Търпение.

Защо избра да си ментор в Тийноватор?

Защото смятам, че с част от моите знания мога да бъда полезен в осъществяването на професионалните мечти на участниците от Тийноватор.